dilorasahin Kızlaar bebeğimin baş parmağı kızarmış şişmiş sizce tırnak batması mı bu yaşayan var mı 35 günlüğüz [https://imgyukle.com/f/2022/08/24/nStAXU.jpg]
Balkizlarim dilorasahin dolama gibi duruyor bence doktora götürün geçmiş olsun krem vesaire verir çok canı yanar kendimden biliyorum 🌸
Ahmedhll dilorasahin tirnak batması genellikle ayakta görülüyor bu daha farklı duruyo doktora gozukmekte fayda var
Ekinveannesi dilorasahin oğlum ilk dogdugunda bizde de oldu tırnak kenarları şişti beyazları ve kurudu doktora sorduğumda zamanla geçecek dedi ve şimdi geçti artık. Siz yine de bir doktora danışın.