Sevilay_ Gece hiç uyuyamadık. İstanbulda oturuyoruz nem çok yüksek, gece 04:00 de uyuduk ve 2 saat sonra kalkıp işe gitmek için yola koyuldum. Siz bu süreçlerde ne yapıyorsunuz motivasyon denilen hiçbişey yok şuanda acil kendime gelmem lazım🥺🥳
Rav-Ebu Sevilay_ işe gitmiyorum ama bende sabahaa kadar uyumadım şuan süt sağıyorum hastaneye gideceğim hemde 2 bebekle 😐
ayseasel1 Sevilay_ çok şükür geceleri rahatız ama işe gitme aşaması hayli zor. Çocuğu al hazırla anneanne yada babanneye bırak bir ton çantayla, ise git çalış çocuğu al eve gel ilgilen uyu rutin bu iş güç yemek kaldi zaten :) hem ay sonunu ve maaş zamanını düşünüyorum ona alacağım şeyleri düşününce akşam kavuşacağını düşününce daha çok direniyorum :)
Merve Sevilay_ inanılmaz sıcaktı ya. Kızımda uyumadı. Bende uykusuzum kalktım işe gidiyorum. Motivem işimi özlemiş olmam ve sevmem sanırım ☺️ Bi kahve alıp çıkıyorum çok iyi geliyor🙈
mermik Sevilay_ biz de 12 gibi uyuyabildik. Gece 3 kere kalkti anne sıcak diye 😀 en son 5 te yatmamak üzere kalkti. Ben de isteyim simdi 😢 cok erken diye diye uyandık valla