Merhaba kızlar 26günlük bebegim var ve 26gündür ilk kez dün gece birazcık uyudu 3-4saat kesintisiz olarak.sürekli mememde uyurdu ama uyuması bana hiç iyi gelmedi gögsüm inanılmaz sertlesmiş ve çok agrıyor sanki kopartıyorlar o derece cok agrıyor bide bebegim dün hiç kaka yapmadı bu sabahta kabız olmuş büyük insan gibi zorluyordu kontrol ettiğimde topak topak sert şekilde az miktarda yapabildi bebegim ve benim için bir öneriniz var mı lütfen yrdım edin