Piiiiiinaar sütünüz yeterliyse direnin vermeyin benim sütüm yeni yeni artıyor akşama doğru ağlama krizi gelirse son çare mama veriyorum mesela tüm gün emzirdim saat 7 de doğru memeyi almadı enteresan ve mama istiyordu 😀 aslında biraz dirensem vermem de sütümden dolayı bellki az geliyordur diye veriyorum sütünüz az geliyorsa mama vereceksiniz kaşık biberonla verin bari