Bebeğim 3 4 gün sonra 4 aylık olacak emmeyi bıraktı sağmaya çalışıyorum 3 saatte bir ama emmediği için sütüm 1 yada 2 ölçek anca geliyor, biberon kullanmak zorunda kaldım onun rahatlığına alıştı , tekrar emmesi için ve sütümün artması için ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olur musunuz