1balkizannesi Kızlar 24 ay 8 günlük kızım var sabah 7dw kaldırıyorum öğlen 12 de uyuyoz 14.00 da kaldırıyorm. Sabah erken kaldryorm öğlen uyuusn diye komşular bırak çocuğu kendi uyansın diyorlar elleme diyorlar hata mi ediyorm
Sontvbukucu 1balkizannesi elleme uyusun sonra gece 3 4 e kadar oturur. Bir cocugun ideal gune baslama saat 7-8 arasıdır.
Nur1818 1balkizannesi akşam kaçta uyuyor buna göre 8 de akşam uyumasi lazım bence böyle daha iyi sabah geç kalkarsa öğlen uyumaz yada ikindi vakti uykusu gelir
1balkizannesi Sontvbukucu dmi haklsnz çevreme bunu anlatamiyorum , anlatmıyorm bile direk gelip burnunu sokuyorlar❌
1balkizannesi Sontvbukucu mesela bırak elleme diyen arkadaş çocuğu günde 2 defa uyutuyor O da bazen yarım saat bazen birinde bir saat belki benim kızım öğlen bir kere uyuyor 2 saat uyuyor isterse 3 saat da uyur ama ben gece de uyuması için uyandırıyorum yani bu bir düzen aslında bir aydır hep böyle hiçbir sorun olmadı😌💃
1balkizannesi Nur1818 07.00 uyanık 12.00 uyku 14.00 uyanış 21.30 uyku bu şekilde ve ben bir problemi görmüyorm ayrica uyuyacağı zaman da sinyal veriyor mesela beraber yatıyoruz hemen uyuyor..🧿
Sontvbukucu 1balkizannesi gorumcemin cocuklari sabah 5 e kadar bizimle oturup okey donuyorlardi. 2 yasinda 3 yasinda falanken. Dusunsene gece 3 te okey masasındasin 2 yasinda cocuk ta ortalıkta geziniyor. Yani hic benlik değil yapan ve rahatsiz olmayan da vardır ama bana göre cocuk dediğin uyku saatinde uyur. Siz kendi aile duzeninize göre hareket edin.
Nur1818 1balkizannesi masallah bnce çok güzel düzen 7. 30 da da kaldırabilirsiniz akşam çünkü 9 bcuukda uyuyormuş biraz geç 9 da da yatabilir canm benim oğlumda gece çok sık uyansa da sabah 7 de uyanıyor akşam 8.30 da gece uykusuna geçiriyorum böyle daha iyi akşam erkenden yTmasi enazindan ben öyle dinleniyorum
1balkizannesi Sontvbukucu haklısınız ben hiç düzenimi bozmayacağım uyku konusunda çok insanla tartıştım yani neden saati saatine uyutuyorsun diye iddiaya giriyorlardı hep karşı çıktım 2 yıldır hep uyku düzeni ile gittik hatta uyku eğitimi bile verdim olumlu sonuçlar aldım Çok iyi oldu benim için o uyuduğu zamanlar ben de uyudum psikolojim daha sağlamdı uykusuz ve tahammülsüz değildim 👌
Sontvbukucu 1balkizannesi zaten bosver uğraşma diyen herkesin çocuğunun uykulari sorunlu. Kendisi beceremiyor diye size oyle demis olabilir. Onun cocugu kaçta uyuyor gece. Uykulari duzenli mi ki size tavsiye veriyor.
Sontvbukucu 1balkizannesi mutlu anne = mutlu bebek. Ben de verdim bebegim 7. Aydan beri desteksiz uyuyor uyku saatleri duzenli. Ben de kendi duzenimi ona göre kurdum. Canim istedigi zaman da o uyuyunca Ben de uyuyorum. Ben mutluyum o mutlu. Simdi bebegim uyanıkken yapmadığı yaramazlık yok 1 sn bile rahatsız olmuyorum aferim oğluma diyorum. :)
1balkizannesi Sontvbukucu uyku düzeni olmayan çocuk bana göre uykuya direnen sinirli bir çocuk demek ortalamasına göre uyuttuğum Zaman uykusuz falan olmuyor ayrıca ben 4 aylık oldu hemen uyku eğitimi verdim memede uyutmayı destekliiz uyumayı falan🥁 çok da mutluyum yani 🎈💃
1balkizannesi Nur1818 herkes uyku eğitimine ve düzenine düşman olmuş ama düşünmüyorlar ki annelerinde dinlenmeye mutlu olmaya sakinliğe ihtiyaçları var çocukları oldu diye insanlar düzensiz mi yaşasın yani gerçekten kıskançlık gibi bir şey 🙄👌
Sontvbukucu 1balkizannesi en güzelini yapmışsın bosver. Öğlene kadar uyuyup 10 da uyuyan çocuk da görmedim ben 🤷♀️
1balkizannesi @Sontvbukucu @Nur1818 teşekkür ediyorum moralimi çok bozmamış olmama rağmen bana moral oldunuz 💃🥰😍🙊