Başka bir çocuğum daha var ilki 2. Ayda kafasını tuttu fln şimdi ikinci doğdu daha ilk gunden gazını çıkarmaya çalışıyorum kafayı geri atıp bana bakiyo ,burnunu temizliycem mesela izin vermiyo şaşırdım kaldım. İlki çok uysaldi bu çok haşin çıktı ve yatirdigim yerde dönmeye çalışıyor. Gelişim geriliği var diye doğdu ama ben pek inanmıyorum şuan normal mi sizce ?