Melmel88 Kızlar baby spaya gıttık 40 gunlukken üç gün oldu bebegım kakasını cok rahat hatta fazla yapmaya basladı cıvık bı kıvamı var ıshal gıbı degıl ama cıvık korkmalımıyım
miniikmucizeem Melmel88 korkma olacağındandır biz çok fazla götürdük spaya sonrasında öykebi sıkıntımız olmadı birdehep bebeğim cıvık yapardı doktor anne sütü alıyor normal derdi
Melmel88 miniikmucizeem suyu duş suyundan ıkı uc derece dusuk ayarlıyoruz dedı 34 falandı soğuk mu acaba dıye dusunuyorum sımdı ne bılıyım valla korktum yarın doktoruna sorucam