duru7 sezaryen doğum yapalı 12 gün oldu bugün ameliyat yerinde sertlik olduğunu fark ettim bu neden olabilir başına gelen var mı acaba
ilaydasrin_1 duru7 kırkıma iki gün var öyle birşey yaşamadım bilmiyorum üstte kalsın :) 🌸 sadece yanma, sızlama hissi oluyordu son birkaç gündür o da kalmadı geçti çok şükür
Rav-Ebu duru7 benimde vardı taş gibiydi doktora gittim doku onlar bir kaç haftaya geçer dedi geçti 36 gün oldu doğum yapalı
Yagmurtanesi duru7 sezeryan olalı 2 gün oldu daha benim agrilariniz gecti mi acaba birinden duymaya ihtiyacim var cunku yururken yatarken otururken cok zorlaniyorum 😑
duru7 Yagmurtanesi bol bol yürümeye çalışın acısa da yürüyün ben ertesi gün ayağa kalkmıştım yine acıyordu ama sürekli yatmadım şu an ağrım acım hiçbir şeyim yok bu şişliği merak ettim sadece🌸 umarım bir an önce iyileşirsiniz❤️❤️
mmerwe Yagmurtanesi ben 2 hafta duş bile oturarak alıyordum. Çok sızlamıştı. Hiç geçmeyecek sanmıştım ama 6 ay oldu inanın hiç o sızlamalar yaşanmamış gibi 😁 hepsi unutuldu
Bebek070 Yagmurtanesi bende aynı sizin gibiyim 6 gün oldu bugün cocuguma bile bakamıyorum ağrı sızı acı inşallah zamanla geçer bizimde 🥲
Miracaybars01 Yagmurtanesi geçiyor canım bende hiç geçmicek sandım bir gün bi baktım rahat yataktan kalkabiliyorum rahat bi şekilde emzirebiliyorum şükretmiştim.. Rabbim hepimize sağlık nasip etsin
Yagmurtanesi duru7 Sürekli yürüyorum ama valla banamısın demiyor ozllikle de yattigim yerden kalkarken 😑 Sağolun Allah razı olsun inşallah bende bir gün derim birşeyim kalmadı diye ♥️
Miracaybars01 mmerwe yaaa kendimi gördüm resmen ama su daha iyi geliyormuş dikişin iyileşmesi kolaylaşıyormuşta işte biz korkuyoruz su değicek diye😇
2603 Yagmurtanesi daha çok erken 2 gün bol bol kendinizi yormadan yürüyüş yapın ve bol bol su tüketin kimisinin 1 2 haftaya geçiyor kimisinin de 1 ayı buluyor bünye meselesi iğleşme süreci kendinizi de dinlendirin
Asel4175 MyDarlingSon 2 ay oluyo benimde doğum yapalı ama nasıl diyim acımı ağrımı hafiften dikiş yerlerim de var ağrı normal mi sizin kaç ayda tamamen geçti ağrılarınız
Deletedmom_32 duru7 valla bende çok acı çekmiştim hiç iyileşmiycem sanıyordum 25.gün sonra bütün acılarım gitti geçiyor biraz sabır gerekiyor
Selin1234 Yagmurtanesi merak etme taze anne en geç bir haftaya ağrıların geçer hareketlerini de yavaş yavaş devam et bol bol yürü ki daha hızlı toparlana bilesin