duru7 kızlar 12 günlük olduk gece 1 buçuk 2 saate bir uyandırıp emziriyorum gündüz zaten istedikçe emziriyorum 2 saati geçmiyor yine ama çok zor uyanıyor ne zamana kadar uyandırıp emzirdiniz kaç saatte bir uyanıyordunuz
Eminecak duru7 2 aylık olacağız artık uyanmiyor bende cok zorlanıyorum kendisi acikinca kalkiyor. Bazen 1 saat bazen 4 saat oluyor aralık. Ama ilk ay cok onemli bağışıklık kazanabilmesi için o yüzden sıkılmadan emzirin bol bol sütünüz olsun inşallah
Felfena duru7 ben 40 ı çıkana kadar sarılık sebebiyle 20-30 dk da bir emzirdim sonrasında hep saat başı. 3 ay bitene kadar böyle devam ettim ama sende 2 saati geçirmemeye bak. 3 ay dolduktan sonra gece kendi kalkar acıkırsa sen uyandırmazsın