papatya09_ Eşim çalışmadığı için sosyal dayanışmaya baş vurmuştum ben basvurdugum halde eşime yatmış 03.06.2021 de bn biz bunu şimdi gördük alınır mı gine zaman gemis olmasına rağmen
nilesea papatya09_ alınır bence yatmış sonuçta, ben de doğum paramı yattıktan aylar sonra geçen hafta pttden aldım bir sıkıntı olmadı.
Sakaryalianne papatya09_ Konu hakkında fikrim yok ama, sonuçta para yatmış orda duruyordur. Şununla kıyasladım; bebek doğduğunda para alıyorsun da devletten 300 TL biz onu 3 ay sonra gidip çektik sorun olmadı para orda duruyordu.
Felfena papatya09_ bunların belli süresi oluyor hesaba yattı orda kalır durumu yok bir an önce çekin kontrol edip