Bebegimm1 Betul-08 sarilik yoksa kilo alimi iyiyse doktorunuz ona gore soyler bana 1 aylikken gece beslemek icin uyandirma demisti gelisimine gore
Zmrtacar Betul-08 ben alarm kuruyorum çünkü sariligida varsa uyanmayabiliyor sekeri düşebilir. 2 ayına kadar 2,5 saatte bir emzir bence sonra dr bana 4 saate kadar uyuyabilir gece artık dedi. Simdi de 3,5 4 saatte bir uyandiriyorum kendi uyanmazsa
Eminecak Betul-08 alarm kuruyorum belki uyuyakalirim diye. Bazen alarmdan önce oğlum uyaniyor bazen de uyanmiyor ben uyandirip emzirmeye çalışıyorum. Hic kolay olmuyor uyandirmasi ama bizimki zor uyuyor uyuyunca da uyanmiyor
gozgozanne Betul-08 benim de bebişim 40 günlük. Ben artık alarm kurmuyorum. Doktorumuz gece 3.5 4 saate kadar normal uyanmwzsa yandır dedi.gunduz de 2.5 saati falan bulabilir artık dedi..çok şükür oğlumda kendiliginden acikyir zaten istiyor