Sinemisssss hayır konuşması gerekmez, illa şu ayda şu kadar kelime bilmesi ya da şu kadar cümle kurması gerekir diye bişey yok, her çocuk zamanı geldiğinde konuşur, konuşma da gecikme diyebilmemiz için 36 aylık olması gerekir, genelde geç konuşan çocuklar 2 buçuk yaştan sonra konuşmaya başlıyor