Hapykindasil 3 aylığız şuan ve gündüzleri hiç emmek istemiyor gece derin uykudayken emziriyorum. Ağlayarak geçiyor bütün gün. Ne yapmam gerekiyor tavsiyesi olan varmı
esra91 Hapykindasil ben yaşadım emmek istemediğinde o dönem ara ara sağarak verdim aç kalınca emdiğide oldu ama 1 hafta falan sürdü . alerji olmuştu ondan o süreçte emmemişti. bi sıkıntısı olabilir .sakın vazgeçme gece gündüz emzir benim oğlum şuan çok şükür 8 aylık emiyor hala ben bi hata yaptım sol göğsümü vermek daha rahat geliyordu daha çok onu emziriyordum sağ göğsümde sütüm azaldı onu istememeye emmemeye başladı. o yüzden mutlaka bir sağ bir sol göğsünüzü emzirin
Busra2326 Hapykindasil bende yaşadım o ara hep değişik pozisyonlarda emzirmiştim bir hafta ayakta kucakta emziriyordum zor günlerdi ama herkes yaşıyor geçecek sabır🙏
Dilruba_1 Hapykindasil gündüzleri hiç emmek istemiyor Gündüz napıyorsunuz peki? Bizde 2. Ayı dolduracağız ısrarla ağlayınca mecbur mama takviyesi yapıyorum sonra sütümü sağıp içiriyorum ağlamasına ve aç olmasına dayanamıyorum ısrarla memeyi almıyor bazen artık şu 6 ilk ayı bari bitirsem der oldum anne sütüyle
Aysnnnnn Hapykindasil bende yaşıyoruum meme reddi ve çok çok üzülüyorum üçüncü ayımıza girdik bizde birde bu ay kiloda almamış çok iki gündür bezinide çok değiştiremiyorum bugün üç kez mama verdim ama vermekte istemiyorum beni tamamen bırakır diye
Hapykindasil esra91 bunu çok duydum Ailemdede genetik tek göğüs emzirme olayı o yüzden dikkat etmeye çalışıyorum. Gündüz uyanık olduğu zaman asla emmiyor o yüzden gece boyu uykuda göğsümde tutuyorum. İnşallah benimkide emer çok istiyorum devam etmesini. Bende bi doktora götürmelimiyimonu bilmiyorum bu durumda
Hapykindasil Aysnnnnn bizde sadece 400 gr almışız ama ebe mamaya başlamayın dedi 1 ay böyle gitsin birdahaki ay karar vermeyi önerdi
Ahsenk neden sağıp vermiyorsunuz da mama veriyorsunuz bi sebebi var mi. Benim kızım da emmedi sağarak besliyorum şuan sadece, 2 ayligiz. Emmedigi zaman sağin mutlaka sütünüz azalmasın, fabrika çalışmaya devam etsin yani
Hapykindasil Ahsenk sağıp veriyorum tabi ama ebemiz kaşıkla ver biberona alışmasın dedi. Ben kaşıkla verince asla sabredemiyor daha çok ağlıyor o yüzden sağmadan direk emzirmeye çalışıyorum. Hiç emmezse ısrarla işte o zaman mecbur sağıyorum süt üretimi için
Gizemkocar Hapykindasil siz de onu sasirtin demisti doktor ayakta emzirin sarki soyleyerek emzirin dikkatini baska yere çekin gerekirse dusta emzirin bi sekilde enzirin demisti az az da olsa deneyin çocuğu cok sikistirmadan..ben uyku sersemiyken hemen yanina yatip emziriyordum ama tabi bizim mama arti meme gitti hep
ilknur0403 Hapykindasil doğduğundan bu yana meme reddi musiat bir oğlum var. Her şeyi bahane edip meme reddi yaşıyoruz 😂😂😂 kesinlikle her ne olursa olsun sakin “Al em diyerek başını tutup zorla emzirme. Yada sinirlendiğini ses tonunda belli etme”. Bana kimse ben sakin kalıyorum demesin kesinlikle kalamiyoruz sanki emmeyince annesi değilmişiz gbi bir his geliyor insana… Bol bol ten temasını yap yüzü sana donucek sekilde iki göğüsün arasına yatır birak sana baksın tenine dokunsn memeyi eliyle oynasn temasi ne kadar arttirirsan süreci o kadar hizlandirirsin.. ben tamamen çıplak emziryorum bir tek öyle emiyor napaym… Kucağında gezerken sırtına küçük pat patlarlar dene. Emmiyorsa sakinlestir tekrar dene. Böyle böyle geliyor memeye.
Venusum Hapykindasil ayy 2 hafta uğraştım ne emdi ne mama yedi hattq kilo verdi.tam memeye döndük toparlandık derken enfeksiyon cikti bnde antbytk kullnyorym emziremiyorym yine meme reddi yasicam cok yoruldum
Bircicekannesiii Venusum neler yaptın canım bende dört gündür yaşıyorum atak mı nedir bilmiyorum 3.ay
Venusum Bircicekannesiii yürüyerek emzirdm ustune eğilerek emzirdim her ağladığında emzrdim oyle oyle memeye dondu ama smdi yine meme reddi olcak umarm bu kez meme alir ugrastrmaz benj
Dreamsrain19 Hapykindasil ayy kendimi gördüm şükür 4 aylık olduk 3 ay iken bnde böyle bi post açtım emmiyor reddetiyor ne yapmalıyım diye ben mamayı düşünmedim bin şükür atak mıdır yoksa sıcaklardan mıdır bilmiyorum zor süreçti bazen ara ara yapıyor hala oyalamaya çalışıyorum hatta ayakta balkonda bile emzirdim o derece hallere düştüm balkonum arkaya bakıyordu arada kalıyordu balkonda emzirdim ara ara denemelerle emzirmeye çalıştım bi şekilde oyalamaya çalış dikkatini başka şeylere versin seinlik mi aradı sessizlik mi aradı bilmiyorum o şekilde geçti. Zaten 6 aylık olduktan sonra bırakmıyorlarmış bebekler emzirme danışmanı öyle söylemişti