Merhabalar kızlar 💕
Öncelikle çok ikilem de kaldım internetten de araştırdım ama bi net bi karar oluşturamadı size sormak istedim. Sorum şu : kızım 23 aylık bebelac gold mama kullanıyoruz 24 saatte 2-3 defa içiyor ama bunun bir öğününü normal süt olarak vermek istiyorum fakat inek sütü mü keçi sütü mü karar veremedim. İnek sütü çok tok tutuyor devamlı kullanım da diş çürütüyor diye biliyorum o beni kaygılandırıyor keçi sütü de devamlı kullanıldığın da B12 eksikliği kansızlık yapıyor deniliyor internette sizler normal süt kullanıyor musunuz eğer kullanıyorsanız nasıl ve hangi sütü kullanıyorsunuz