Sedaaksyy Kızlar 38 derece ateş var bebeğimde fitil kullandım gece bu saatte gidemiyorum hastaneye , evde ablasının ilacı var iburamin zero kullanabilir miyim bilginiz var mı , reçete de 2 yaş altı kullanmamalı diyor ama evde başka ilaç yok şuan
zeynepliyakusum Sedaaksyy zor durumlarda veriliyor herhalde çünkü benim kızımda 10 aylıkken falan baya grip olmuştu doktor 1 yaş altı olduğu için iburamin zero veriyorum ama çok gerekmedikçe verme demişti
Beyzacar1 Bebeğim 6 aylıkken ateşi çok çıkmıştı enfeksiyon kaynaklı, doktor calpol ve dolveni aynı anda verdi ateşi kesti. 4 saatte bir dönüşümlü olarak verebilirsin demişti. Ama fitil kullandiysaniz ilaç vermeyin derim
Sedaaksyy Efem18 fitilden on dakika sonra baya bı kaka yapti fitil ise yaramış mıdır acaba yoksa boşa mı gitti
Sedaaksyy Efem18 fitil verdim bende ama sonrasında on dakika sonra kaka yapti işe yaradı mı yaramadı mi hiç anlamadim ilaci vereceğim bende şimdi teşekkür ederim
Efem18 Sedaaksyy kabızlık da varmış o zaman işe yaramış ama biraz daha bekleyin bence sonradan yazdığımı düzelttim bi yanlışlık olmasın 2 ilaç aynı anda kullanılmamalıymış
Sedaaksyy zeynepliyakusum çok teşekkür ederim evde calpol filan yok şuan , ablasının ilacı var iburamin zero verdim yarım ölçek valla zor durumda kaldım
zeynepliyakusum Sedaaksyy bir iki seferden bişey olmaz bence onu bağışıklık sistemi gelişme çağında olduğu için etkilemesin diye gerekmedikçe vermeyin diyorlar.Allah şifa versin yavrunuza