simiyyy Uykumu aldığım halde üstümdeki bitkinlik gitmiyor hep yorgunum halsizim kan değerlerim normal folik asit kullanırken atom karınca gibiydim karnım burnumda olmasına rağmen acaba tekrar başlasam mı
Eczmery simiyyy ben doğumdan itibaren pregnacare breastfeed kullanıyorum. İçinde omega 3 ve multivitamin var
Themamacita simiyyy imom latte kullanıyorum sütüme de etki etttiğini düşünüyorum ve saç dökülmemi azalttı sanki ya da kendiliğinden azaldı bilmiyorum
Mommqueen simiyyy aslında alsam iyi olur doğru düzgün beslenemıyorım çünkü herhangi bitamin aldgımada inanmıyorum ama nedense takvıyede almıyorum hiç d vitamini ekskliğim vardı bi ara kullandım ilacı bitnce bıraktm
Eczmery simiyyy emzirme bitene kadar en az. Sonrasında da toparlanana kadar bir süre kullanırım belki duruma göre. Kızım 15aylık şu an.