Emine323 Kızlar ben sütümü bi ilk zaman mastit olduğumda sağmıştım sonra bi daha sağmadım. Yarın ilk defa dışarı çıkıcam sütümü sağmıştım oğlumu 2 dakka emzirdim sağdım birisinden sadece 50 cc çıktı sizce az değil mi ya
iremnr Emine323 benim sütümün çok olup mastit olmayım diye sağdığım dönemde bile en fazla 60-70 çıkardı o sütün o o kadar olduğu İçin değil sağdığında zaten yarısı kadar gelirmiş
livanurvealpinannesi61 Emine323 benim 50 cc çıkıyordu gayette yetiyordu 30 45 arası içiyordu biberon ile 1 ayda 1700 gr aldı önemli olan kilo alması ve bez sayısı. 100 cc değil kaç aylık şuan bebek
Emine323 Sedaaksyy bilmiyorum ya bana çok az geldi yani ikisini de sağdım baya bi 100 cc kadar çıktı şişenin yarısına varmadı çocuğum nasıl doyacak ki bu kadar az sütle 🥺 yani bi memeden içerken anca 50 cc o zaman
Emine323 Merveklc06 kızlar tam anlatamadım galiba 2 dakka sağınca değil bayağı sağdım ikisi 100 cc yaptı oğlum geçen ay 300 gr almış doktor az dedi o yüzden soruyorum tek göğüsten 150 200 gelenler vardı burda yazan
iremnr Emine323 az kilo aldıysa olabilir evet belki bebeğin gelişimine uygunlukta yetmiyordur yoksa neden yaramasın
iremnr Emine323 bizimkide 5 gündür çok huysuzdu ben diş sandım meğerse açmış 🫣 14 günde hiç kilo almamış