Burcu_shin 11 ay 22 günlük bebegim var 10 aylıkken emzikten kestim hamile olduğum için ne yapsam mamaların hiç birini kabul etmedi son çare markette satılan 1 yas içim devam sütüne başladım 1 ay 20 gündür iciriyorum doğrumu yapıyorum yanlışmı bilmiyorum
0503 Burcu_shin bende kızıma sütümü sağarak veriyordum 1 ay öle sürdü snrasında emdi az az bende merak ediyorum yeterlimi diye dr muz bize ek gıdaya geçtik den snra 500ml süt süt ürünleri içmesi yeterli dedi bnce devam sütü yerine kendi yaptınız yağurdu yedirln
Gmznr2909 Burcu_shin bende 6 aylık mamasını 5 aylıkken başlamıştım doymuyordu çünkü bence bur doktora veya sağlık ocaginsa ki ebeye sır ama bir şey olacağını sanmıyorum
Gmznr2909 Burcu_shin ayrıca gelen bebeğin sağlıkla gelsin rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Burcu_shin 0503 gün içerisinde sut vermemeye gayret ediyorum genelde yemek yediriyorum eğer çok zor uykuya dalarsa gün içinde sut veriyorum
livanurvealpinannesi61 Burcu_shin hamileyken emzirmekte hiçbir sakınca yoktur doktor mu sütten kesmeniz söyledi. Mama içmiyorsa yemek yedirin sütler zararlı sağlıklı değil. Birçok şeye zararı var malesef
livanurvealpinannesi61 Burcu_shin 12 ci aydan itibaren gece beslenmesini kesin ilerde kesmek daha zor olur şuan başlayın mesela gece beslenmesini kesmeye sizin için daha kolay olur.
Egeismom İnstagramdan hastalanmayancocuk diye bir sayfa var orada süt ile ilgili yazıyı okumanızı tavsiye ederim