huzur2580 canım benimde öyleydi doktora gitmedim geçer geçer diye artık dayanamadım gittim. Antibiyotik krem ve onarıcı krem verdi artık hücreler öldüğü için iyileşmesi zor oluyormuş. Sende kullan bence iki kere anca sürdüm o da sürekli emdiği için 1 saat anca durdu yıkadım yinede etki etti hemen. Sende dene bi doktora git sağlık ocağına söyle yazarlar. Çok geçmiş olsun valla bende ağlaya ağlaya verdim o yüzden bilirim acısını. İhmal etme mutlaka al kullan.