Tbaltn canimm 15 gün önce konuşmuştuk ; ben biraktirdim cokk şükür 🤲🤲
Bu postu aradım özellikle , Perşembe ve cuma günü sabah emmekten deli gibi kustu , daha dedim sondu bu . Hiç hazırlıksız biraktirdim, dışarı çıkardım eşim çıkardı oyaladik sürekli, abur cubur teklif ettim TV açtım mecbur , emme süresini bir iki dk a indirdim. Emme krizlerine girdi görsen neler neler , en son pekmez sürdüm kanadı dedim ağzına aldı , daha da tiksindi🤲🤲 gece zorlandı ekmek verdim su icirdim , ayağımda salladım, arabası ile evde gezdirip uykusunu getirdim , dün ve bugün de inanır mısın kendi uyudu . Aglicam gerçekten 🤲 dün ilk kez sabah 5 e kadar uyudu , bildiğin mucize 🥰 İnşallah sen de halletmişsindir ,paylaşmak istedim❤️