findiginannesi_ Goktug_bebek Valla canım yani büyüyünce okul hayatını düşünemiyorum oğlunuzun. .daha güzel isimler var ama onlardan bakın
Goktug_bebek MelisaGoktugMommy sen sadece fikrini söylersin koyup koymamak meselesi bize kalmış eşine göster demişsin ben eşiyim biraz tarih ve Türk geçmişini okumanızı tavsiye ederim
Busraata Goktug_bebek bu ismi ve anlamını duymuştum amma velakin çok zor söylemesi kulağa da hoş gelmiyor ya
Htc4504 Bence çok güzel bir isim mesela bizde oğluma bu ismi koymayı düşündük daha sonra kızımın ismine uysun diye değiştirdik anlamida güzel size hoş geldiyse neden olmasın ki
Nimet01 Bence gayet manali bir isim 2. Cocugum erkek olsa koyacagim isimler arasinda soylemesi biraz farkli ama umarim adi gibi olur
MelisaGoktugMommy Goktug_bebek durun tamam hemen okuyayim. O isin espri kismiydi fazla takilmayin bence o zaman burayada sormayin bir zahmet elestriye acik degilseniz