3 ay oldu doğum yapalı eşimle bir kaç gün önce birlikte oldum. Kasıklarım çok ağrıyor akıntım var ayakta durdukça rahmim aşağı inecek gibi ne oldu bana bilmiyorum ayın 1 ne randevu anca alabildim bu durumu yaşayan var mı ölüyorum sancidan adet sancısı gibi