Kızlar oglum 5ay 17 günlük gün içinde hava çok sıcak oldugu için dışarı pek çıkamıyoruz. Ev içindede bazen nasıl oyalayacağımı şaşırıyorum çok hareketli bir bebek be herşeyden hemen sıkılıyor vaktimizi güzel degerlendiremedigimizi ona bişeyler katamadıgımı düşünür oldum artık siz neler yapıyorsunuz ne tarz oyunlar oynuyorsunuz nasıl oyalıyorsunuz fikir verirmisniz