Merhabalar,
Bebeğim 34+3 günlük 1980 gr prematüre doğdu. 12 gün yoğun bakımda kaldıktan sonra taburcu olduk.
Şuan 29 günlük, aptamil prematil mama ve anne sütü ile besleniyor şuan ama doymuyor her ne kadar memeye koysam da mamayı arıyor. İlk başta 60 cc ile başladık son 1 haftadır bununla doymayınca 90 cc ye çıkabileceğimizi söyledi doktorumuz. Fakat şuan 90 cc de yeterli gelmiyor. 1 saat sonra tekrar acıkıyor. Sanırım artık kullandığımız aptamil prematil mama doyurmuyor. Fazla gelmesinden de korkuyorum ama çok ağlıyor mecburen 30 cc daha veriyorum.
Lütfen fikir verir misiniz? Aynı durumla karşılaşan var mı? Yarın doktora götürücez fakat bu gece nasıl geçer bilmiyorum 🤲🏻