6 aydır kusuyor bebeğim bazen çok aşırı bazen normal herkes kusan çocuk iyidir her gelen böyle diyo psikolojik olarak çok yoran bi durum aslında doktor değiştim bu sebepten ve doktorun bana dediği kusan çocuk iyidir dedi dondum kaldım bari siz yapmayın dedim yani 🫠