Kızlar ayakkabı alırken 1 numara büyük mü alırsınız yoksa tam mı alırsınız. Ben illaki 1 veya 2 numara büyük alıyorum ya durudramıyorum kendimi hiç tam alamıyorum. Gerçi kızıma birini tam diğerini büyük giydirdiğimde hep büyük olan rahat diyo. Sizler nasıl yapıyosunuz bir de 4 buçuk yaştakiler kaç numara giyiyo sizinkiler