HazalZeynep Bebeğim 9 aylik doğduğundan beri alnında yağ bebesi var 1 yaşında alınıyormuş bilgisi olan varmı bu konuda aldırmak ve aldırmamak arasında gidip geliyorum
Kuzeymomss HazalZeynep benim bebeğimin göz altında var. Erkek kardeşimde de vardı, 12 yaşında hala var. Geçsin veya geçmesin bir sorun teşkil etmiyor diye biliyorum
Deletedmom_33 HazalZeynep sağ kulak üstü birleşiminde var 3. Ayından beri. Minik olduğu ifin müdahaleye gerek görmedik henüz biraz daha ufaldi ama hala duruyor
Kuzeymomss HazalZeynep çocuk doktorum normal olduğunu söyledi, bir zararı olmadığı sürece aldırmaya düşünmüyorum