28durum 23 aylık anne olarak bildiriyorum 4.ayı öpüp başınıza koyun 😄😄 4.ay atağında meme reddi ve uyku reddi oluyor. Ben memeyi tutturmak için oğlum için uydurduğum ninniyi söyleyerek ayakta gezerek emziriyordum. Bol bol temas, bolca sabır ve sakinlikle atlatacağınız bir dönem olacaktır. sadece geçeceğini bilip ona göre sabırlı davranın kolay olacaktır.