Kbrailbay ilk 6 ayda bir sıkıntı yok diye biliyorum. Sütte herhangi bir zararlı madde oluşmuyor,sadece sütteki vitamin çekilip protein kaldığı için tadı eskisi gibi güzel olmuyor. Bu şekilde çocuklar tadını beğenmeyip birakabiliyormus. 6 aydan sonra meme ucu uyarımı erken doğuma sebebiyet verebileceği için önerilmiyor. Asıl mesele süte ne olduğu değil,kadının salgıladığı hormonun erken doğuma sevk etmesi diye biliyorum