defnelihayat2812 Arkadaşlar kızım 8 aylık viral enfeksiyon geçirdi. Hasta olduğu günden beri gece kaka yapmaya başladı ve geçmeyen pişiği var. Ne kullandıysam fayda etmedi. Hiç böyle bir durum yaşayan var mı aranızda?
1bebis1annis defnelihayat2812 geçmiş olsun bizimde 1 aydır kakalar cıvık şekilde geliyor ve çok asitliydi anında pişik oluyordu hamazinc krem biraz iyi geldi bol bol suyla yıkadık ıslak mendil şuan hiç kullanmıyoruz
defnelihayat2812 MelisaGoktugMommy 3 gün azitro kullandı reflor kullandım ama onun da bi faydasını görmedim ne yazık ki 😪
defnelihayat2812 1bebis1annis size de geçmiş olsun ben ıslak mendil hiç kullanmıyorum normalde de bebek pamuğuyla temizliğini yapıyordum onun yerine yıkıyorum ama hiç azalma yok 😢 bir de önerdiğiniz kremi deneyeyim teşekkür ederim
MelisaGoktugMommy defnelihayat2812 antibiyotikler genelde ishal ve pisik yaparlar o yuzden sordum Trosyd krem oneririm ince bir tabaka surun hemen gecirecektir