Benisahtesevme2 be i yanlış anlamazsan bende naçizane bir yorum yapmak istiyorum bir elti olarak güzel bir kıyafet şık ve abartısız yani bir düğün için abartılı değil renk seçimi güzel sadece esrapla rengi sanki yumamis gibi de ana güzel de benim güvenmeden çekindiğim manken uzun böyle eğer o boylardaysan olur ama boyunu bilmiyorum kısa boyluysan olmaz omuz kısmı geniş bu kıyafete boy lazım