Sevo97 Kızlar ben daha bugun duydum çok üzüldüm nasıl bi ihmal var ortada bilmiyorım ama Allah sabır versin Allahım kimseye yaşatmasın
Deletedmom0015 Sevo97 allah belasını versın gebersın yerı yurdu olmasın inşllah çok sınırlıyım çok üzücü katlanılmaz
Ebrs Sevo97 hangi hastanede olmus bende arastirdim ama bulamadim ya. Tercih ettigimiz hastaneye doktora bile şüpheyle yaklascaz artık 😔
Ebrs Sevo97 hangi hastanede olmus bende arastirdim ama bulamadim ya. Tercih ettigimiz hastaneye doktora bile şüpheyle yaklascaz artık 😔
Sevo97 Zmnl19 öksürük için hastaneye gitmişler fakat kendi doktorları yokmuş başka nöbetci bi doktor varmış sanırım yanlış müdahele yapılmş bebek uyumuş uyanamamış doktorda o hastanede gizli çalışıyomş
Ebrs Sevo97 hangi hastanede olmus bende arastirdim ama bulamadim ya. Tercih ettigimiz hastaneye doktora bile şüpheyle yaklascaz artık 😔
Ozlemhtc Ebrs pardon acı badem universitesi atakent hastanesi semacaner34 aliemirin annesinin instagram i hepimiz destek olalım cezasız kalmamali
Annisss Ozlemhtc yine mi acıbadem ya babama da sebep oldu o hastane acaba nerede destek olmak isterim
Ozlemhtc Sevo97 gizli değilde başka hastanede çalışan yabancı uyruklu bi doktormus doktor demeye sahit lazım ya neyse. Küçücük bi meleği aldı bu hayattan. Yazıklar olsun kime güvencez artık Allah yardimcimiz olsun hepimizin
Ozlemhtc Annisss semacaner34 ben fotoğrafının altına aklıma gelen tüm kişileri etiketledim aliemirin resmini de paylaştım:( kıyamam annesi çok hüzünlü şeyler paylaşıyor içim parcalaniyor
caglad Allah kahretsin bu rezalet değil resmen cinayet! Kanım donuyor içim aciyor nasıl büyük bir acı... Bu kaçıncı bebek bu kaçıncı çocuk ben uzaktan nije ağlayarak yazarken bunları allah o masumun o ağzı süt kokan meleğin annesine sabır versin. Sorumluları en ağır cezayı alsın diyecegim ama o annenin yüreğinin ateşi nasıl sonecek offf empati yapmak bile o kadar ağır geliyor ki, Rabbim insanın hayırlısıni çıkarsın karşımıza. Öpmeye kiyamadigimiz çocuklarımızı korusun ne diyeyim :(
Ozlemhtc caglad dun geceden beri uyuyamiyorum haberi gördüğümden beri içim kan ağlıyor. Biz bu beldeysek o anne baba ne haldedir:(
Sevo97 caglad Allahım dayanma gücü versin Allahım sabır versin çok acı çok zor sözleri kelimeler boğızıma dügümleniyor