[silindi] 3.5 aylık bebeğimi hala nasıl uyutacağımı bilmiyorum. Bazen sallayarak bazen emzirerek bazen kucakta gezdirerek uyutuyorum. Bazen hiçbir yöntem işe yaramıyor (bu gece gibi🤣). Sizin uyutma yöntemlerinizi merak ediyorum
Dandinidastana [silindi] keşke kendi kendine uyuyor a tıklayabilseydim ama malesef sallayarak bazende pış pışlayarak. Memede çok uyumaz
birannebirmelek [silindi] 1 yaşına girene kadar salladık 😄 çok şükür 10 gündür kendi kendine uyuyor 🙏🏻☺️
Babylovee İlk dört ay salladım sonra rahatsız olmaya başladı artık kendi kendine denilemez yanına bende yatıyorum öyle uyuyor pış pışlayarak