cisem3535 10 ay önce normal doğum yaptım ancak ben hala bağırsaklarımdaki hareketleri fazlasıyla hissediyorum hamilelikteki ilk hareketler tarzında bir his neden olur veya yaşayan var mı doktora gitmek gerekli mi acaba?