Kızlar bebeğim 16aylık,parka götürmeye korkuyorum artık herkese sataşıyor vurmaya itmeye çalışıyor ısırmaya çalışıyor genelde yabancı kişilere yapıyor fark ettim ,yani bebeğinizin böyle olduğu var mı hiç benim bebeğim Kendinden büyüklere kafa kaldırıyor Yani Boyundan büyük kişileri dövmeye çalışıyor bu huyunu nasıl yenebilirim cicik cicik yapıyorum ama herkesi tutup çekiştirmeye çalışıyor hırslanıyor parkta sosyalleşşsin diyorum ama çocuklar çocuğumdan kaçar oluyor bende Ğzülüyorum