Beyblale ahhh bende onu ilk evlendiğimde 6 ayda 5 defa çektim çok zor.. Karnım davul gibi şiş ama yapamıyordum 😟her defasında antibiyotik vs de kullandım, bi de toz şeklinde tek seferlik veriyorlar oda iyi geliyor.. Ama devamlı olunca dr antibiyotige karşı vücudun direnç kazanmış etki etmiyor dedi farklı bi tane verdi ondan sonra bi daha olmadı.. Bol su iç