İse baslamistim çocuğu kreşe gönderecektik hastaneden kan tahlilleri falan istendi sonra kızımın kanında EOS diye birşey 160 çıkmis doktorumuz ilaç verdi kullandım bugün kontrolü vardı kan alındı kan degerine bakıldı EOS 260 olmuş ve beni hemotoji bölümüne gönderdi nolur beni aydınlatın insalah kötü birşeyi yoktur