Umutluluk Kızlar sizinde böyle mi bebeler herşeye ağlıyor aklınıza gelecek her şeye ve çığlık çığlığa ağlıyor .istemediği birşey olunca kendini yere atıyor . Azı dişler patalamak üzere ondan böyle olur mu?
kbr-frk-ysf Umutluluk 19 aylığız ve aynen yazdığınız gibi Sebepsiz yere çok fazla ağlıyor hırçınlaşıyor. Bütün dişlerimiz de çıktı oysaki.
AselinnAnnesi Umutluluk 15 ayligiz herşeye ağlıyoruz istedigi olmadığında yani.Olmadi kendini yerlere atiyo kafasını geriye hızlıca atıyor ağlayarak umarım geçici bir sürectir
Minisinannesiii Umutluluk benimki de beni tuvalete bile göndermiyo 2 dakika giricem sadece morarana kadar ağlıyo daha kapısını açar acmaz bez değiştirmek zaten ölüm gibi banyo sonrası giydirmek ayrı bi işkence insallah tez geçer 🤦♀️