Kantoron,zeytinyağı,lansinoh bunları kullandm ama geçmiyor emzirirken canım çok yanıyor 5 gün oldu gittikçe saha kötü oluyor açık bırakıp hava aldıramıyorum göğüs pedi kullanıyorum akıyor çünkü sütüm lütfen şunu yaptım hemen geçti diye bi öneriniz varsa yazarmısınız