Valla ablam da son çıkan robot vardı xiamo aşırı da pahalı ablama darilmasin diye diyemedim ama pek temiz yaomiyor bence saç kılı falan buldum yani. Kesinlikle Dyson alacagim ben de yıl içinde. He çok zengin olursam günlük temizliğe de robot alırım 😂 ama bir tane olacakea dyson