Kızlar bebeğim beslenmeyi reddediyordu. 4.5 farklı mama denedim hiç birini sevmedi. Bugün dr kontrolümüz vardi. Similac 200 ml bebek sütünden verdi birkac tane. Bebek severse rapor çıkarırız dedi. Bebeğim sevdi. Yarın rapor cikarilacak 3 dr imzasi ile.(eğitim ve araştırma hastanesi) Raporla ücretsiz mi alacağız? Yoksa bir ucret odeyecek miyiz? Bilgisi olan var mi?