Ücretsiz izine ayrılmak için ne yapmalıyım sadece dilekçe mi vermeliyim.
Ben şehir dışındayım dilekçemi henüz vermedim. İlla çalıştığım yere gidip yüz yüze mi vermem gerekiyor. Ya da eşim halledebilir mi benim yerime. Çok uzaktayım çünkü.
Bir de geri yatırmakla uğraşmamak için dilekçemi 15inden itibaren başlatsam. 5i ile 15i arasını da rapor alsam nasıl olur sizce