Kızlar selam. 22 aylık kızıma her gün bir çay kaşığından biraz fazla balık yağı kullandım. Doktorumun tavsiyesi falan değildi. Bağışıklık güçlendirici olarak aldım. Fakat kızım içtiği gece çok feci kustu. Hem de iki kez bu şekilde oldu. Aynı zamanda da ishal de oldu. Gece yatmadan veriyordum acaba bu yüzden mi böyle oldu falan diye düşünürken eczacımıza sorduk . Balık yağının en belirgin yan etkileri olduğunu söyledi kusma ve ishalin. Başına gelen var mı böyle?