Elif25- komşular zayıf diyorsa doğrudur bu işin okulunu okuyorlar sonuçta! Arkadaşım kendin diyorsun doktor iyi dedi diye daha neden sorma gereği duyuyorsun ki, bebeği gerçekten zayıf olan anneleri incitiyor bu tür postlar. Lütfen biraz düşünceli olalım