eserlena kizlarr sehir degisikliginden dolayi 4.ay asinini 5 gundur yapamadim bir sorun olur mu? En gec ne zaman kadar yapmak gerekiyor?
Deletedmom_33 eserlena Bir sorun olacağını sanmıyorum ama bir sonraki asi tarihini ileri atmış olursunuz arlarinda 2 ay olması lazım diyorlar çünkü. Mesela ben 2ay aşısını tam 2 ayında değil 10 gün sonra götürmüştüm şimdi hep aşıları 12-13′ünde oluyor
eserlena Biliyorum canim kizim 19 agustosta 4.ayina girdi 4 ay 5 gunluk yani uzerinden 5 gun gecti sknti olur mu acaba diye dusundum🤔