Mmere Emzik kullanmanın sakıncaları, ilk ay meme karmaşasına yol açabilir, 6.aydan sonra orta kulak iltihabı riskine yol açabilir, ağızda pamukçuk enfeksiyonlarına sebep olabilir ve diş yapısının bozulmasına neden olabilir." Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Doktoru Ömer Saltan ise emzik kullanımına karşı. ( Alinti)
ani bebek ölümün koruyacak olan sey emzikten cok ilk 6 ay sadece anne sutuyle beslemektir
ortam isisinin ayarlanmasidir
sirt ustu yatirilmsidir
Sert zeminde yatirilmasidir.
Ben emzik hic vermemeyi tercih ettim. Cok bilgim yok ancak nacizane dusuncem bebeklerin cogu emzikle bag kuruyolar biraktirmak guc olabiliyo. Oyle ki suan rahat etmek icin emzige alistirip yarin birakmak icin cok caba harcamak gerekiyo.