Gizzz34 Mrb..bebeğim 5 aylık 3 numara kullanıyorum şuan fakat artk küçük geliyo gibi hissediyorum hareket ediyo çok ve bacaklarıda biraz tombiş kızarttigini farkediyorum artk..4 numara bez büyük olurmu onuda bilmiyorum..8 kilo bu arada.Kullanan varsa yorum yapabilirmi lütfen.
goktugmom_061220 Gizzz34 Merhaba 4 e geçebilirsin. Bacakları etli ve kızartıyor diyorsun. Bu durumda kilo önemli değil. Kiloya bakarak 3 e devam edersen çocuk acı çeker lastik izinden. 4 e geçmenin zamanı gelmiş. Benim oğlum 20 aylık 12 kilo. 7 numara kullanıyorum çünkü bacak kısmı etli.
Ozgdlny Gizzz34 4 numaraya geçiş yapabilirsiniz.Aktif bebek kullanıyorum kızım 11 aylık 8 kilo 4 bile bacakları biraz sıkıyor.
meg2022 Azramina aynı markayı kullanıyormuşuz da 7 kilo 5 numara kullanıyorum acaba yanlış mı bağlıyorum tam oluyor şuan. Elimde bi sürü 4 kaldı lastikleri iz yapıyo diye küçük geliyo büyüğüne geçeyim demiştim
Azramina meg2022 bilemedim 🤷♀️ Kızım baya tombik . Göbekli , bacaklar maşallah kalınca 😍 ama sıkmıyor tam oluyor . Ben gayet memnunun . Hatta yaz sıcakları diye özellikle gevşek bırakıyorum biraz . Zaten taşma , sızma vs olmuyor .
Gonulcelen Gizzz34 Bende bebeğim 5 aylik 6 kiloydu 4 numaraya geçmistim. Sıkıyorsa bi büyüğüne geçin derim.