Selver17 biz bugün 2. ay aşımızı olduk, hemşireye sormuştum gelmeden vereyim mi calpol diye vermeyin dedi. Akşam üzeri 38,3 oldu ateşi calpol verdim yavaş yavaş düşüyo şimdi biraz huzursuzluk oldu gerçi dünde vardı huzursuzluğu, bir de aşıdan sonra uyku hali oluyor ben tedirgin oldum sizin aklınızda bulunsun uyuklarsa merak etmeyin akşama doğru açıldı. Şimdiden geçmiş olsun.🌸