Merhabalar ikizlerim 1 ay 5 günlük hem emzirme hem mama başından beri kullanıyoruz. Oğlum her mamadan sonra hemen kalkmak istiyor gazını çıkarırken az biraz kusuyor. Her yolu denedim dik tuttum ne biliyim dikkatni dağıttım falan herşey. Uykusunda içerse kusmuyor bazen uykuda da 1-2 kere kustu gerçi. Bugün beni emdikten sonra da kustu az kusuyor ama sürekli oluyor siz böyle bir durum yaşadınız mı